Minden, amit a céges autóbérlésről tudni kell

Az atomerőmű vonzásában – mennyit számít mindez?

Pakson élek, az atomerőmű közelében, itt működtetem a vállalkozásomat is. Amikor szóba kerül a lakóhelyem, elsőre mindenki meglepődik, legelőször ugyanis az atomerőmű, és a közelmúltban történt Paks 2 beruházás jut az eszükbe róla. Igen, az atomenergiának még mindig nagyon kettős a megítélése, és ezen nem segítenek a közelmúltba történt katasztrófák sem. Csernobil, Fukushima – ez a két név sokaknak azonnal az atomkatasztrófát juttatja eszébe. Épp ezért jogos a felvetés, hogy vajon én is rettegésben élem-e le a mindennapjaimat a magyarországi atomerőművek közelében – de nem, nem ezt teszem.

Vállalati autóflotta kezelés másképp

Sőt, azt kell, hogy mondjam, mostanában egészen más foglalkoztat. A vállalkozásomban ugyanis sikerült egy kis bevétel növekedést elérnünk, ezért újabb céges autókra tudtunk beruházni. Mára már szerencsére, lekopogom, javarészt otthonosan mozgok az autólízing kérdésköreit illetően, de nem volt ez mindig így. A legtöbbet a flottakezeles.hu/hitel-lizing-tartos-berlet-afa.html oldalnak köszönhetem, innen tanultam meg a legtöbbet a céges autóflotta fenntartásával kapcsolatban. Olyan alapfogalmakkal kerültem tisztába a segítségükkel, mint autólízing, autós tartós bérlet, autós hitel… Korábban ezeket mind egy kalap alá vettem, pedig óriási a különbség közöttük. Nem mellesleg pedig, nagyban befolyásolják az autóflottád fenntartásának a költségeit.

Nálam a tartós bérlet viszi a prímet – a hitel és az autólízing ellenében is

És hogy mi volt a számomra legmeghökkentőbb info, amivel a http://www.flottakezeles.hu/hitel-lizing-tartos-berlet-afa.html oldalon találkoztam? Nos, én például korábban nem tudtam, hogy létezik az úgynevezett tartós bérlet megoldás, amely kiválthatja a hitelre történő vásárlást, vagy a hagyományos lízing eljárást. Ezzel módszerrel ugyanis havonta gyakorlatilag kevesebbe kerül az autó, mint a hagyományos lízing megoldás esetén. Hogy miért? Nos, ebben a finanszírozási formában a költségeket három részre kell osztani, amiből a harmadik hányad egy úgynevezett “maradványérték”. A maradványértéket azonban kvázi a kereskedő állja, mert érdeke fűződik hozzá. Ha ugyanis visszaadod az autót, akkor a felújítás költségeit ő ebből az összegből finanszírozza. Gondoltad volna? Én például abszolút nem, de mióta a http://www.flottakezeles.hu/hitel-lizing-tartos-berlet-afa.html oldalon találkoztam ezzel a megoldással, elkezdtem használni a flottában lévő autóimra, és láss csodát, teljesen jól működik!

Téged meggyőztelek?

Amennyiben igen, mindenképpen látogass el a flottakezeles.hu/hitel-lizing-tartos-berlet-afa.html oldalra, hogy még több hasznos információhoz juthass! Hidd el, itt egy helyen megtalálod az összes olyan fontos fogalmat, amivel tisztában kell lenned, ha céges autóflotta kezelésében gondolkozol. Sosem gondoltam volna, hogy csak ennek az oldalnak a segítségével ennyi mindent megtanulok majd a hitelre történő vásárlás, az autó lízing, vagy az autós tartós bérlet fogalmáról… Sőt, most már azt is tudom, mi a különbség ezek között a fogalmak között, így ki tudom választani a számomra legmegfelelőbb megoldást! Remélem, nektek is tudtam segíteni ezzel a kis összefoglalóval, a vállalkozásaitokhoz pedig nagyon sok sikert kívánok!